Noshi
Noshi je nový sushi bar v centru Liberce, který se má zaměřit na japonské speciality a bezkonkurenční sushi.
Klient
Noshi sushi bar
Typ projektu
Logo, manuál, branding
Oblast
Gastro
Realizace
2024
Příběh za nápadem
Věděli jsme od klienta, že nechce žádné prvoplánové nápady. Když se řekne „sushi“, každému se vybaví tradiční hůlky, sushi jako takové nebo třeba různé čínské či japonské symboly. Naše zaměření tedy nejdřív směřovalo k barvám. Věděli jsme, že hledáme oranžovou barvu, kterou klient v logu chtěl mít. Vybrali jsme odstín, který vypadá jako čerstvý losos a dokonale splnil naše potřeby. Následně už jen stačilo přijít s nápadem na logo. Ten jsme chtěli pojmout minimalisticky – stejně jako sushi je elegantní, krásně servírované, bez jakéhokoliv balastu kolem. Tohle je výsledek.
Co jsme dodali
Pro klienta jsme vytvořili koncept bannerů do interiéru i billboardů po městě. Cílem je dostat oranžovou NOSHI k očím potenciálních zákazníků v centru a připomenout, že za rohem je skvělá sushi restaurace, kde si užijí skvělé sushi.
Logo
Logo s ikonickým O ve všech barevných verzích a formátech. Použití je možné prakticky kdekoliv.
Brand systém
Pojící „O“ se nám dostává do všech materiálů. Jak do samotné restaurace, tak do celého brandu NOSHI.
Logo manuál
Přesný popis loga, použité barvy, fonty a návod pro práci s ním. Vše za účelem co nejlepší aplikace loga kamkoliv je třeba.
S konceptem jsme moc spokojeni. Oceňuji fakt rychlé úpravy podle našich připomínek a Romanovu snahu o dokonalost. Těšíme se na otevření v příštím roce. Jste zváni.
Dinh Nguyễn
majitel, Noshi