Nový sushi bar v centru Liberce, který se má zaměřit na japonské speciality.

Příběh za nápadem
Věděli jsme od klienta, že nechce žádné prvoplánové nápady. Když se řekne „sushi“, každému se vybaví tradiční hůlky, sushi jako takové nebo třeba různé čínské či japonské symboly. Naše zaměření tedy nejdřív směřovalo k barvám. Věděli jsme, že hledáme oranžovou barvu, kterou klient v logu chtěl mít. Vybrali jsme odstín, který vypadá jako čerstvý losos a dokonale splnil naše potřeby. Následně už jen stačilo přijít s nápadem na logo. Ten jsme chtěli pojmout minimalisticky – stejně jako sushi je elegantní, krásně servírované, bez jakéhokoliv balastu kolem. Tohle je výsledek.

Co jsme dodali
- Logo s ikonickým O ve všech barevných verzích a formátech. Použití je možné prakticky kdekoliv.
- Branding – Pojící „O“ se nám dostává do všech materiálů. Jak do samotné restaurace, tak do celého brandu NOSHI.
- Manuál – Přesný popis loga, použité barvy, fonty a návod pro práci s ním. Vše za účelem co nejlepší aplikace loga kamkoliv je třeba.

Hodnocení klienta
S konceptem jsme moc spokojeni. Oceňuji fakt rychlé úpravy podle našich připomínek a snahu o ještě větší dokonalost. Těšíme se na otevření v příštím roce. Jste zváni.
Dinh Nguyễn
